მოწყენილი სოფელი
პროექტის მთავარი იდეა: წარმოიდგინეთ სოფელი, რომელშიც მოწყენილი ადამიანები ცხოვრობენ და არაფრის კეთება არ სურთ, თქვენ უნდა მოიფიქროთ, რა უნდა გაკეთდეს მოწყენილი სოფლის ბამოსაფხიზებლად. რას შეთავაზებთ სოფლის მკვიდრთ, მათი ცხოვრების გასაუმჯობელი, მარტივი და გასაგები პროგრამები.
პროექტის აქტუალობა: ეს პროექტი მოსწავლეებს დაეხმარება გაიღმავონ თავიანთი ცოდნა, შეძლონ პრობლემის წარმოჩენა მათი გადაჭრის გზების ძიება;
განუვითარებს მიზანდასახულობას, სწრაფვას უკეთესი მომავლისაკენ.
პროექტის მიზანი: რომ მოსწავლემ სწორად განსაზღვროს საკუთარი ქვეყნის კულტურული, ეკონომიკური და პოლიტიკური ინტერესები და მას მისცეს სასიკეთო გადაწყვეტილებათა მიღებისა და აქტიური მოქმედების შესაძლებლობა.
მონაწილეთა ასაკი: 13–14 წელი
ვადები /ხანგრძლივობა: 10–დღე.
მოსალოდნელი შედეგები /პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:
მოსწავლეებმა შეძლებისდაგვარად ვიზუალურად პლაკატატების, სურათების ფოტო –დოკუმენტების აუდიო და ვიდეო მასალების მეშვეობით წარმოადგინონ თავიანთი სოფლის ყოფა –ცხოვრების ამსახველი მასალები, შეუძლიათ გამოკითხვა ჩაატარონ სოფლის მცხოვრებთა, ჩაიწერონ ან გადაიღონ ინტერვიუ და ა. შ.
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:
სახემძღვანელო, ინფორმაციის მოპოვება, ფოტო–სურათები, პლაკატები.
პროექტის მსვლელობა {ძირითადი აქტივოვობები}
აქტივობა 1–თემის შერჩევა, მასწავლებლის დახმარებით ირჩევენ თემას „მოწყენილი სოფელი”
აქტივობა 2–კლას ვყოფ სამ ჯგუფად. ერთი ჯგუფი მუშაობს რატომ უყვარს თავისი სოფელი.
2–ჯგუფი მუშობს რას ხედავენ კარგს .
3–ჯგუფი მუშაობს რას ხედავენ კარგს .
გამოვყოფ ლიდერებს და მივცემ მითითითებებს აირიონ პროგრამა, რომელიც ყველაზე მეტად აინტერესებთ {ყველა დავალება უნდა შესრულდეს } სხვა შემთხვევაში სოფლის მცხოვრებნი არ გამოფხიზლდებიან. პროგრამა უნდა იყოს რეალისტური და განხორციელებადი.
მოსწავლებმა უნდა წარმოადგინონ შესრულებული დავალება კლასის წინაშე ანუ ჯგუფის ლიდერებმა უნდა მოახდინონ პროგრამის პრეზენტაცია. ამის შემდეგ იმართება დისკუსია, ჯგუფის ლიდერები ვალდებულნი არიან პასუხი გასცენ მასწავლებლისა და თანაკლასელების შეკითხვებს .
ამის შემდეგ ყველა ჯგუფი წარმოადგენს საკუთარ პროგრამას მასწავლებელმა უნდა მოახდინოს შეფასება თითოეული პროგრამის მოცემული კითხვების მიხედვით.
1.რამდენად რეალისტური და განხორციელებადია პროგრამა.
2.რამდენად საინტერესოა პროგრამა.
საგნებთან /საგნობრივ ჯგუფებთან /ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
ქართული VIII. 5. მოსწავლე კითხულობს ტექსტებს და მსჯელობს კონკრეტულ საკითხებზე და გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებას:
შედეგი თვალსაჩინოა თუ მოსწავლე:
- არკვევს დასმული პრობლემის გამომწვევ მიზეზებს.
პროექტის ხელმძღვანელი: ელდარი როყვა;
ხელმძღვანელის ელ-ფოსტა: eldariroyva@gmail.com
Комментариев нет:
Отправить комментарий